zaterdag 17 juni 2017

Colorful Girl


Hallo Allemaal,

Vandaag voor mijn doen een kleurrijke mixed media canvas. 


Eerst heb ik de canvas ingesmeerd met witte gesso. Daarna heb ik hier en daar een structuur gemaakt met een maskstencil. Vervolgens ben ik met drie kleurtjes Gelatos aan de gang gegaan. 
Felroze, perzik en blauw.
De laatste laag is gestempeld met background Wallpaper stempel 6410/0302.



Onder het plaatje zit een aantal stukken papier afkomstig uit paper bloc Carpe Diem, 6011/0518.


Links en rechts zit blauwe border ruitjes nummer 6002/0578, deze heb ik aan de randen bewerkt met blauwe Gelatos.
Net als de vlinders die rondom het plaatje zitten. Dit is vlinderhoekstans 6002/0764.


De kleine blauw/groen bloemetjes op de hoeken komen van Little Happiness bloemen stans 6002/0774.



De bloemen die ik heb gebruikt zijn gemaakt met Crafty Cocktail Blossom, 6004/0009.
Deze heb ik alleen gestanst en daarna de blaadjes aan de punten met Gelatos bewerkt.


Om het geheel af te maken heb ik nog een aantal leuke filmstrips gebruikt afkomstig van stencil 6003/0067.

Een fijne dag voor iedereen.

Liefs Judith

Geen opmerkingen:

Een reactie posten