zaterdag 3 juni 2017

Cherish


Hallo Allemaal,

Zo stoer deze foto van mijn dochter, dus daar moest ik natuurlijk mee aan de slag.
En het was alweer een tijdje geleden dat ik een layout had gemaakt, dus één en één is twee en dan komt dit eruit.


Het is een layout met stoere kleuren maar ik moest er natuurlijk ook wel iets van mezelf in stoppen, dus er kunnen geen bloemen en vlinders aan ontbreken.


Ik heb eerst wit 30x30 linnekarton genomen en daar aan de randen gescheurd designpapier op gedaan. 
Het designpapier heb ik verder bewerkt met maskstencils in combinatie met structuurpasta en embossingpoeder. En ik heb twee stempels van Noor! gebruikt namelijk, 6410/0026 en 6410/0066.
Aan de rechterkant en aan de onderkant heb ik het designpapier iets verder uitgescheurd en daar stans 6002/0302 overheen gedaan.



Onder de foto zit stans blauwe stans 6002/0537.


Dan de bloemen. De schattige madeliefjes zijn nieuwe en komen van Summer Lovin stans 6002/0913.


De andere bloemen heb ik gemaakt met Floral Flourishes stans 6002/0771.
Niet door ze uit te stansen maar door ze over te trekken op papier en ze daarna uit te knippen.
Om één bloem te maken heb je drie grote en twee kleinere bloemen nodig.


Knip ieder blaadje een klein stukje in.


Kleur de randen met gelatos.


Leg ze daarna even in water. Druk daarna alle blaadjes stuk voor stuk plat tussen je duimen en wijsvingers en maak er een propje.


Vouw de bloem voorzichtig open.


Bol de blaadjes van de drie grotere bloemen op aan de achterkant en de twee kleinere aan de binnenkant.


Plak ze bloemen op elkaar, maar wel zodat de blaadjes steeds verspringen.



Succes met het maken van de bloemen.

Een fijne dag allemaal.

Liefs Judith

3 opmerkingen:

  1. Judith watbenje toch lekker bezig met hele mooie dingen maken!!!
    En Ma'der'liefje is zo prachtig bedacht met de gezellige Madeliefjes op je project! Waanzinnig mooi vind ik het!!! Prachtige kleuren en materiaal gebruik en natuurlijk een blikvanger in het midden met de stoere zonnebril...ze vond dit vast super gedaan!
    Fijn Pinksterweekend hoor! xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende lay-out, Judith...al kan die haast niet mislukken met zo'n mooie dochter!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf! Wat zal je dochter er blij mee zijn.

    xxx Ellen

    BeantwoordenVerwijderen