donderdag 1 september 2016

Challenge voor september bij AnMaCreatief


Vandaag is het weer zover, een nieuwe maand, dus een nieuwe challenge bij AnMaCreatief.
Deze keer mag je een kaart of creatie maken naar aanleiding van deze inspiratiefoto.


Dit is mijn voorbeeld geworden.


De basis van de kaart heb ik gemaakt met DDD Shape Art stencil Square 2.
Het scrappapier heb ik bestempeld met Nellie Snellen clearstempel Ears Of Grass.
De stempel van het vogeltje is ook van Nellie Snellen, deze heb ik gestempeld met embossingpoeder.


Onder het plaatje zit stans 6002/0579, van deze set heb ik ook de randen bewerkt met het kleine rechte stansje.


De roze bloemetjes zijn gemaakt met 6003/0066 en de crèmekleurige met roll up roses 6002/0385.


"Happy Birthday" is van Crealies, Text Dies No. 104.


De prijs die je kunt winnen is de volgende:


Marianne Design Embossingfolder & Stans-DF3418 Knitting.


Heel veel succes en hopelijk doen jullie allemaal weer gezellig mee.

Liefs Judith

3 opmerkingen:

  1. Wauw!!! Ik vind alles mooi aan deze kaart, het papier, het plaatje de mallen. Echt een beauty!!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtiggg!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen