dinsdag 17 mei 2016

CANDYTIME

Jullie weten allemaal dat ik een enorme fan ben van bloemen en roosjes maken. 
En omdat ik dat enthousiasme graag op jullie over wil brengen ga ik een Candy weggeven op Facebook, zodat een van jullie ook het virus misschien wel te pakken krijgt.
De stansen die ik weg ga geven zijn deze Roll Up Roses.






Wat moet je doen om ze te winnen:

- Like mijn pagina https://www.facebook.com/Scrapcreations-Judith-1141583262559587/
- Like de post van de Candy en vertel daaronder waarom je zo graag deze stansen wilt winnen.
- Deel deze post op je eigen FB pagina.

Op dinsdag 24 mei maak ik de winnaar bekend.
Doen jullie mee?

Liefs Judith

2 opmerkingen:

  1. ik vind het helemaal super Judith.

    heb dat al gedaan maar wilde hier ook reageren.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke actie van jou en ik heb ondertussen hier bij jou weer je prachtige creaties nog eens bewonderd ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen