zaterdag 23 april 2016

Veel Liefs

Hallo daar,

Naast het maken van kaarten is het maken van doosjes toch wel mijn meest favoriete bezigheid.
Ik ben dit keer weer lekker aan de slag gegaan met een Dutch Doobadoo stencil, Little Gift Bag.


Eerst heb ik het stencil uit wit linnenkarton gesneden en daarna heb ik het beplakt met DP uit Paper Bloc With Love, 6011/0037.
Om het een extra fraai uiterlijk te geven heb ik langs de randen een mooi stikrandje gemaakt.


Veel Liefs komt van het Clear Stamp Banner Teksten NL, 6410/0410, deze heb ik gemaakt met embossingpoeder.


Twee soorten Floral Flourishes bloemen heb ik gebruikt. Voor de roze/witte bloemen 6002/0160 en voor de witte bloem 6002/0157.
In het hart van de bloemen zitten meeldraadjes.

  

Onder de bloemen zit Vintage Border 6002/0359.


Langs de zijkanten van het doosje heb ik gedeeltes geplakt van Cutting & Embossing stencil Accolades, 6002/0535.


Het doosjes wordt afgesloten door een strik van organzalint.

Met deze dit doosje wil ik graag meedoen met de challenge bij Scr@p-Cards challenge Blog #84,
maak een geschenkverpakking voor een dame.

Veel liefs Judith

9 opmerkingen:

  1. Wat ziet het er prachtig uit Judith, het heeft weer een hele mooie sfeer alles bij elkaar! Prachtig voorbeeld voor bij Noor en AnMa! Wat springen je stikrandjes, stansen en bloemen er mooi uit zeg! Je kan ook met onze challenge mee doen als je dat wilt! Fijn weekend en
    lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb je gespot hoor, heel leuk dat je bij Scr@p-Cards Challenge mee doet Judith met je prachtige kado verpakking!

      Verwijderen
  2. Wat een prachtige verpakking, je bloemen zijn super mooi, fijn weekend nog.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig zeg! Zo mooi met dat warme rood gedaan! Grappig dat je de tekst hebt ge-embost, want daarvoor heb ik deze teksten speciaal gekocht op de beurs.
    Liefs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige cadeauverpakking Judith! Prachtig dp, prachtige bloemen, super leuk detail de stiksteekjes en de gestanste delen aan de zijkanten vind ik zo'n leuke touch :) Ik vind cadeauverpakkingen het allerleukste om te doen dus ik begrijp heel goed dat dit jouw favoriete bezigheid is ;)
    Gezellig dat je meedoet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
    Groetjes Chantal
    DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig doosje weer en zo mooi versierd met de bloemen! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooi doosje Judith ! En wat maak jij toch telkens zulke prachtige bloemen ...
    Groetjes Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Judith,
    Wat leuk om je als deelnemer bij het Scr@p-Cards challengeblog te zien!
    Je geschenktasje is zo ontzettend mooi en prachtig afgewerkt met een mooi stiksel.
    Wat leuk om te zien dat je de de accolademal in stukjes op de zijkanten gedaan hebt. Ik dacht in eerste instantie dat je het papier geembost had ;-)
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge bij Scr@p-Cards!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke creaties maak jij zeg.Ik ben hier terecht gekomen via het scrap a card challenge blog.Ik ga je zeker volgen,want ik kom graag terug om te genieten van de mooie dingen die je maakt.Groetjes emilie

    BeantwoordenVerwijderen