vrijdag 12 december 2014

Nog een engeltje

Zoals ik in mijn vorige berichtje had beloofd zou ik nog meer kaartjes aan jullie laten zien met een engel. Het gaat helaas niet zo snel als ik graag zou willen maar hier is in ieder geval de volgende. 


Voor deze kaart heb ik, eigenlijk net als de vorige, ook weer een maskstencil gebruikt. Deze is alleen van Dutch Doobadoo. Ik wil jullie gelijk nog maar even zeggen dat tot a.s. zondagavond 20.00 uur alle maskstencils in de aanbieding zijn bij AnMaCreatief. Dus sla je slag nu het nog kan. Hier kun je ze allemaal vinden.  


Het plaatje van het schattige engeltje is van Nellie Snellen. Omdat AnMaCreatief een aantal superstunts heeft op het ogenblik heb ik ook maar mijn slag geslagen met de mooie grote Poinsetta van MD en deze gelijk gebruikt voor deze kaart. Ik had ook al de kleine Poinsetta.
Dan heb ik ook weer mijn favoriete takjes stans gebruikt Creatablenummer LR0271.
Linksonder de Poinsetta heb ik een strik van tule met daarbovenop een strik van kreukellint.


In alle twee de bovenhoeken zitten een hoekjes gemaakt van Foam Silk Clay, deze heb ik gemaakt in combinatie met Makin`s Push Molds-Floral. Zelf vind ik dit een super leuk resultaat geven. 

Met deze kaart wil ik graag nog een keer meedoen met Scr@p-Cards challenge #69.

Allemaal een super fijn weekend gewenst.
Groetjes Judith

7 opmerkingen:

  1. Judith wow zeg wat is dit kaartje prachtig ... wat een prachtige kleurtjes, een hele mooie gemaskte rand ... Wat zijn die hoekjes mooi zeg (ik ben er helemaal weg van). De strik vind ik ook heel erg mooi ! Dus ik vind het GEWELDIG mooi !
    Groetjes, fijne dag en fijn weekend, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een erg mooie engeltjeskaart en ook de kleuren heel mooi en zacht
    grt corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! De kleur is ook heel erg mooi.
    Hoekjes zijn super.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Judth
    wat is je Engelkaartje geweldig mooi gemaakt
    prachtig !!
    fijn dat je meedoet aan de scr@p-cards challenge
    liefs DT martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eem schattige en chique kaart Judith. Spreekt erg aan. Waardoor weet ik niet maar ben de laatste tijd met kaarten nog al "druk" bezig. Zal wel in de tijd zitten.
    Ga straks weer over op licht rustige tinten. Wel zo mooi eigenlijk. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig, Judith! Het is echt een schilderijtje zo en de hoekjes zijn inderdaad erg leuk!
    Liefs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige details heb je gebruikt voor deze kaart Judith. Super hoor!
    En ja, dat plaatje van Nellie Snellen is echt een schatje...
    Gezellig dat je meedoet bij Scr@p-Cards!

    Groetjes Janneke DT

    BeantwoordenVerwijderen