dinsdag 27 mei 2014

Love


Wat zijn dat toch een leuke stencils de Shape Art modellen van Dutch Doobadoo
Ik heb dit model Romantic voor het eerst gebruikt om deze kaart te maken.


De grote bloem heb ik gemaakt met stans nummer 6002/0156 van Joy met daarin meeldraden. En de kleinere bloemetjes zijn gemaakt met een stans van Marianne Design, nummer LR0145 en daarin zitten 6mm pareltjes. De takjes onder de kleine bloemetjes zijn van Creatable nummer LR0271.



In het midden zit als eerste de kleine stans van nummer LR0277, met daarboven op een resin frame. De tekst love is van een houten ornamentje van Hallmark. Deze heb ik bewerkt met de verf uit een een parelpen.



Verder heb ik twee 15 mm roosjes in het wit en twee in 10mm gebruikt. Onder de grote bloem zit een strik van light beige kreukellint en een strik van paars twine.

Zo zijn jullie weer helemaal op de hoogte.

Allemaal een fijne dag,


Groetjes Judith

4 opmerkingen:

  1. Prachtig, alles mooi bij elkaar gezocht en gecombineerd, ziet er piekfijn uit.
    fijne dag, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, prachtig Judith!
    Hele mooie kleuren, en veel moois op te zien.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja wat zijn die mallen van Dutch Doobadoo leuk om een kaart mee te maken hè Judith!!!
    Het is weer een plezier om naar je prachtige kaart te kijken....ik geniet erg!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gewoonweg schitterend en wat een prachtige details!

    BeantwoordenVerwijderen