zaterdag 18 januari 2014

sponsoring WLVC


Vandaag gaat er bij WLVC een nieuwe challenge van start en de sponsoring van deze challenge wordt verzorgt door AnMaCreatief.

Meestal als AnMaCreatief  het WLVC sponsort dan maak ik ook een voorbeeld kaart voor de challenge als een soort gastdesigner.
En het thema dat ons dit keer bezig gaat houden dat is:

maak een vintage mannenkaart.

 Poeh, ik moet zeggen niet direct mijn meest geliefde onderwerp. Want voor zover ik het mij kan herinneren heb ik nog nooit een mannenkaart gemaakt.
Maar nu ik er zo mee aan de slag ben geweest vond ik het toch stiekem wel erg leuk om te doen. Dus wie weet volgen er nog wel meer. Maar voorlopig is dit mijn eerste probeersel.


Voor mijn gevoel niet zo vol als dat ik normaal mijn kaarten maak, maar ja het moet natuurlijk wel een beetje mannelijk blijven dus dan kunnen we niet alles vol gaan plakken met allerlei bloemetjes.


Het plaatje komt van internet, deze was eigenlijk blauw gekleurd maar ik vond het wel mooi staan om hem in sepia af te drukken.

De mal die ik voor het papier heb gebruikt met de teksten erop is een Dutch Shape-Art van Dutch Doobadoo.


Het klokje heb ik op een vierkant filigraan ornament geplakt. 
Deze zijn pas nieuw in de winkel. 
Aan het jutetouw hangt een bedeltje van een horloge.


Aan beide zijde heb ik een groot filigraan ornament geplakt.
 Deze heb ik heel makkelijk met een schaar in tweeën geknipt.
Daarboven op zitten een klein filigraan bloemetje met een bruin resin roosje.

Het grote witte tandwiel is eigenlijk een leeg plastiek kaartje waar garen op heeft gezeten, deze heb ik wit geverfd.
De andere tandwieltjes zijn wel bij AnMaCreatief te koop, deze doen het wel erg goed op een mannenkaart vind ik zelf.

De prijs van de sponsoring is een cadeaubon van 10 euro.


Dat is toch wel een goede reden om mee te doen lijkt mij.
Succes allemaal en alvast een fijn weekend.

Groetjes, Judith

12 opmerkingen:

  1. Hoi Judith,
    Mooie, stoere mannenkaart heb je gemaakt, is ook niet gemakkelijk, zeker niet in Vintagestijl..heel erg mooi ..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woww het is je goed gelukt, het is een prachtige kaart geworden ☺

    Een heel fijn weekend met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige mannenkaart Judith. Supermooi gemaakt, leuke details. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende mannenkaart Judith, hij is supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha probeersel zegt ze :-D
    Nou ik vind het een plaatje hóór! Super gaaf om zo af en toe je creatie te zien in ons WLVC rijtje :-D prachtige embellies heb je gebruikt! Heel mooi!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is een prachtige kaart. Heel mooi van kleur.
    Super, groetjes Anneke.
    www.annekescardart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Judith, wat een schitterend kaartje. Inderdaad niet gemakkelijk maar ik vind het resultaat zo mooi. Het plaatje klopt weer volledig met het klokje, de tandwieltjes, de gestikte randjes...super!

    Liefs,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooie mannenkaart vind ik het!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O, wat een prachtige kaart!!! Ik had mijn mannenkaart eigenlijk wel vol geplakt met bloemen.... HIHI Maar zo vind ik het ook super schitterend en ik mis er niets bij!!! Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Door omstandigheden was het er nog even niet van gekomen om op je blog je schitterende kaart nog wat beter te bekijken maar hier ben ik dan......Wat ziet dit er geweldig uit en wat een mooie details heb je toegevoegd. Ik zou zéker nog eens een mannenkaart maken als ik jou was want dit smaakt écht naar méér. Fijn dat je weer onze gastdesigner wilde zijn en ik hoop natuurlijk dat je bij de volgende sponsoring weer iets moois voor ons hebt. Lieve groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie en ook stoere kaart! Gaaf zoals je die gedeelde ornamenten hebt gebruikt!
    Liefs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen