dinsdag 1 november 2011


Hier ben ik weer met mijn volgde kaartje.



En hoe kan het ook anders, weer in vintage.


Vandaag ben ik lekker een dagje vrij.
En morgen is het weer tijd voor het jaarlijks terugkerende uitje,
dan ga ik namelijk naar Utrecht naar het Kreadoe.


Ik ga eigenlijk nooit naar beurzen toe omdat ik het vaak te ver weg vind, maar het Kreadoe vind ik altijd erg leuk.
En probeer ik ieder jaar naar toe te gaan.

Ik hoop een heleboel leuke dingetjes te scoren, maar dat zal vast wel lukken, je komt toch altijd weer met meer thuis dan je denkt.
Erg hé.

Groetjes Judith





12 opmerkingen:

  1. Geweldig!!! wat een prachtige kaart Judith!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi Judith , knap zoals je de mallen hebt gebruikt. Het plaatje vind ik een "plaatje"
    Veel plezier op de beurs.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg mooi
    zo met de mallen

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Judith.
    Mooi van kleur.
    Ik ga morgen ook naar de Creadoe met Marjon en Liesbeth.
    Gezellig hoor.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi judith
    echt een prachtkaart en vintage heeft een extra plekje in mijn hart:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. judith,

    jouw kaarten zien er zo vintage uit,
    zo mooi!!!!
    Telkens opnieuw geniet ik volop!

    tine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart Judith, mooie kleuren en wat een prachtige combinatie, alles klopt.
    Morgen veel plezier op de Krea Doe!

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig mooi kaartje JUDITH.
    Echt schitterend.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw ik vind hem weer schitterend Judith, leuke details en een superleuk plaatje!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaal weer super mooi!!
    En voor morgen een heel gezellige dag
    op de Krea Doe!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooh, wat is deze weer mooi zeg!!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat een super mooie en hele chique vintage kaart! Ik vind het helemaal geweldig!! Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad op de Kreadoe, ik ga morgen.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen