woensdag 16 februari 2011

Derde hartendoosje

Hij heeft even op zich laten wachten maar hier is ie dan het 3e en laatste hartendoosje.


Het lijkt altijd wel dat de dingen waar je het langste mee bezig bent dat die uiteindelijk naar je eigen idee niet helemaal geslaagd zijn.



Zo ook met dit doosje. Het wou niet erg lukken naar mijn idee en wat er dan gebeurd is dat het ergens in een hoek beland en soms komt het daar weer vandaan en soms eindigt het daar waar ik het nooit meer terug zie.



Dus het doosje heeft heel veel geluk gehad dat het hier toch nog op de foto terecht is gekomen. En het zou natuurlijk ook sneu zijn voor de andere 2 doosjes als ze niet meer met ze drieën zouden zijn. Toch?



Groetjes allemaal en geniet van het mooie weer want het begint gelukkig weer een klein beetje op de lente te lijken.

8 opmerkingen:

  1. Ik moest heel erg lachen toen ik je berichtje las bij dit doosje. Heb er net ook een doosje op mijn blog gezet en het is hetzelfde verhaal. Heb het ook wel een paar keer in de hoek gezet omdat het niet wilde vlotten. Is toch sterk niet?
    Moet zeggen dat ik dit doosje toch wel erg goed gelukt vind hoor, vind je kantje en de kleurtjes heel mooi bij elkaar passen en de afwerking werkelijk super!

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik snap je verhaal volkomen!! Het is een prachtig doosje geworden, heel chique met mooie rustige kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowwww Judith,wat heb je toch weer schitterende creaties gemaakt.
    Stuk voor stuk zijn ze om van tekwijlen.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend doosje weer Judith!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Judith,
    Ben ik even blij dat alle 3 de doosjes weer bij elkaar zijn.......hihihi, want ook het 3de doosje is om van te snoepen....HEERLIJK.
    Leuk hoor, hoe je e.e.a. beschrijft.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind deze doosje ook schitterend geworden!! Heel erg chique in die licht kleuren.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi doosje heb je gemaakt.
    Vind alleen de vorm al super. Ook de andere zijn heel leuk geworden.

    Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow.... I love this colours and yuor work!!!

    BeantwoordenVerwijderen